BACK-OFFICE ASISTENT/KA

Klientem je účetní a daňová kancelář s dlouholetými zkušenostmi, která pro jejich klienty spravuje účetní, mzdovou a daňovou agendu.

Náplň práce:

  • Administrativní podpora pro front office týmy (daňové, účetní a mzdové)

  • Administrativní podpora při přípravě smluvní dokumentace a zajištění souvisejících úkonů
  • Zajištění běžného provozu kanceláře a péče o společné prostory, komunikace se správou budovy
  • Obsluha návštěv kanceláře (např. klienti, obchodní partneři)
  • Zajišťování pochůzek na úřady, poštu, vyzvedávání dokladů u klientů apod
  • Plánovaní a organizování schůzek, firemních akcí, vzdělávacích akcí, organizování pracovních cest
  • Nákup spotřebního materiálu (kancelářské potřeby)

Požadavky:

  • Znalost MS Office, zejména Excel

  • Pečlivost, spolehlivost a smysl pro detail
  • Schopnost samostatně řešit úkoly a efektivně pracovat v týmu
M2M1ZmZ